שלום רב, שאלתי: האם אני צריכה לשלם מס שבח? רכשתי דירתי הראשונה והיחידה מקבוצת הרכישה. הדירה עדיין נמצאת בבניה ואני מוכרת אותה. בתוך מדריך זכויות של מס הכנסה כתוב: המוכר זכאי לפטור לפי אחד מהמסלולים הבאים )החל מיום 2014/1/1 ובהתאם להוראות תיקון 76:) א. פטור לדירה יחידה - 49ב)2 )בתנאים הבאים: 1 .הדירה הנמכרת היא דירתו היחידה של המוכר בישראל ובאזור. האם אני מבינה נכון שאני זכאית לפטור מתשלום מס שבח? תודה מראש
אחד התנאים לקבלת פטור ממס שבח הוא שבנייתה של הדירה הסתיימה...
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום דין. במקרה של רכישה על ידי בני זוג יש לבחון את מיסוי התא המשפחתי באופן ספציפי - כולל תאריכים ומועדים, אמצעי תשלום ועוד. עקרונית - בלי הסכם ממון יותר קשה לטעון להפרדה רכושית - ועל כן יש לבחו...
המשך תשובה