קניתי בשותפות 50% מדירה חדשה בבניה עם חברה ,החלטתי למכור את חלקי בדירה .האם במכירת חלקי במחיר מלא ,טרם קבלת ט 4 לבניין אוכל להזדכות על מס הרכישה ששילמתי(ברשותי דירה נוספת) שולם מס רכישה מלא על חלקי בעסקה זו. תודה
אין זיכוי במס רכישה, אלא אם כן רכשת דירה ומכרת את הדירה השנייה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום גלית במקרים בהם יש מספר דירות ירושה אין פטור מכח הוראות סעיף 49.ב(ה). יחד עם זאת, באמצעות תכנון מס נכון, אפשר לחסוך לא מעט מס שבח - ובמקרים מסוימים אפילו את כל מס השבח! אנו נשמח לעמוד לר...
המשך תשובה