קניתי בשותפות 50% מדירה חדשה בבניה עם חברה ,החלטתי למכור את חלקי בדירה .האם במכירת חלקי במחיר מלא ,טרם קבלת ט 4 לבניין אוכל להזדכות על מס הרכישה ששילמתי(ברשותי דירה נוספת) שולם מס רכישה מלא על חלקי בעסקה זו. תודה
אין זיכוי במס רכישה, אלא אם כן רכשת דירה ומכרת את הדירה השנייה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב יעקב החוק הוא מאוד ברור שאכן יחול מס רכישה - שכן אם לא היה חל כולם היו מעבירים חלקים באופן שווה ומתחמקים באופן מוחלט ממס רכישה. גובה המס שיחול תלוי במספר הדירות של אותו הנכד. ישנן שיק...
המשך תשובה