יש לי דירה שקניתי לפני 6 שנים בבאר שבע ואני רוצה למכור אותה כדי לשדרג לנכס קצת יותר גדול. העניין הוא שלפני שנה בערך קיבלתי חצי דירה נוספת בירושלים בירושה מסבתא שלי שנפטרה, והחצי השני שייך לאח שלי. רציתי לדעת אם בגלל שחצי מהדירה של סבתא רשומה על שמי בטאבו, הדירה שלי בבאר שבע כבר לא דירה יחידה?

ד.כ. שלום רב. פסק דין בפני עצמו אינו יוצר הכנסה חייבת, אלא מהווה אישור משפטי לזכות קיימת. ההכנסה נוצרת בעת התממשותה בפועל - כלומר, בעת קבלת התשלום או המימוש. עם זאת, ישנם מקרים מורכבים שבהם תזמון ה...
המשך תשובה