שלום, לאשתי יש דירה על שמה מלפני על נישואים ושאין לי זכויות עליה. האם כאשר נקנה דירה שניה נוכל לשלם מס חלקי בלבד? (מכיוון שלי זו דירה ראשונה). תודה מראש! המשך יום מצויין.
תוכלו לציין זאת ולבקש שישולם מס רכישה רק על חציה בדירה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום שמואל. אם הנך הבעלים של המגרש, עלייך לבחון הרבה יותר מאשר את מס השבח הצפוי, שכן במקרים מסוימים עשוי לחול חובת מע"מ על העסקה, לרבות מס יסף. אנו ממליצים לפנות למשרד עורכי דין שילווה אותך בעסק...
המשך תשובה