שלום, אני רוצה לרכוש דירה שניה (מקבלן) ידוע לי שאם תוך 18 חודשים (מתאריך המסירה ע"י קבלן) אמכור את הדירה הראשונה אהיה פטור ממס (כמובן עד 1.6) השאלה: מה יקרה אם תוך 18 חודשים אמכור את הדירה השניה (ואשאר שוב עם דירה אחת, המקורית)? האם אהיה פתור ממס רכישה ? תודה
עפ"י תיאורך את הדברים אתה קונה דירה שנייה כדי למכור אותה ולעשות רווח. אתה לא מ"משפרי הדיור" אלא מ"עושי הסיבובים" - ולכן לא רק שלא תהיה פטור ממס רכישה - אתה תחויב ב - 8% מס רכישה ובעת מכירת אותה הדירה שרכשת תחויב גם במס שבח...
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אחמד מחאג`נה שלום אכן מדובר במקרים מצערים. אתה מוזמן לפנות אל משרדנו ונשמח לנסות ולסייע. בברכה, עו"ד אושר אלקיים...
המשך תשובה