שלום , רכשנו דירה מקבלן 12/13 במחיר של 1,660,00 (דירה יחידה אך בפעם השלישית). האכלוס לדירה בסוף שנה נוכחית זו 12/15 כיום מחיר הדירה עלה 2,200,000 ויש לנו אפשרות חד פעמית של מכירת הנכס וקניית דירת קרקע במחיר זהה. האם אנחנו נהיה מחויבים על מס שבח!? או מס רכישה ?!או שייתכן ויחול פטור?! ואם כן אשמח לדעת בכמה נחויב? בתודה מראש. נועה
אם לא התגוררתם בדירה במשך 18 חודשים לא תוכלו לקבל פטור.
שיעור המס המקסימאלי הינו 25% מהשבח.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי גבי מה שלומך? אין קשר בין מטרת הפורום ובין השאלה. יחד עם זאת, מכירת דירה מקבלן בטרם קבלת טופס 4 היא עסקה מורכבת במיוחד. ברוב המקרים פונים אלינו לקוחות בעקבות בעיות שנוצרו בהסכמים של עורכי...
המשך תשובה