ברשותי חצי דירה שירשתי. האם יכולה להעביר חצי (מהחצי שלי) לבן ? אם כן איך מתבצע טכנית. בידי צו ירושה בלבד והאם במקרה של מכירת הדירה נצטרך אני או הבן לשלם מס שבח? לציין שהעברה באה רק כדי לחסוך את המס על דירה שלישית. תודה מראש.
תלוי איזו פעולה תבצעי. תשובתי תשתנה באם תבצעי מכירה או תבצעי העברה ללא תמורה. אני מציעה שתקבלי יעוץ ספציפי לאחר בדיקת המסמכים שביידייך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי טלי במקרה האמור התשובה לא נמצאת בחקיקה אלא בפסיקה. נקבע שרכישת חלק מסוים מדירה נוספת באותו בניין מהווה השלמה של זכויות באותה דירה. מומלץ לבחון את הנושא לפני ביצוע פעולה משפטית - מוזמנת לפ...
המשך תשובה