אני אמור לקנות דירה בקרוב. כבר סיכמנו הכל בע"פ ורק חסר לחתום על חוזה. יש לי כבר דירה הרשומה על שמי. האם כדאי לי לחכות ולחתום על החוזה בשנה החדשה לאחר שתפוג הוראת השעה או שזה לא משנה . השאלה היא מבחינת מס רכישה , הבנתי שהוראת השעה לגבי מס הרכישה המוגדל לדירות להשקעה אמור לפוג בסוף החודש, זה נכון?
הוראת השעה כנראה תוארך. אני לא יודע אם עד מאי או יותר מזה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב. אם בעת מכירת הדירה החליפית את/ה תעמוד בתנאים של דירה חליפית - בהחלט ניתן יהיה לדרוש החזר מס רכישה! יחד עם זאת מדובר בהליך מעט "טריקי" ועל כן יש לבחון זאת באמצעות איש מקצוע. מוזמן ליצ...
המשך תשובה