יחיד הינו בעלים של 2 דירות מגורים שנרכשו שנים לפני 1.1.14. בחודש פברואר 2014, נכנס היחיד לקבוצת רכישה אשר רכשה קרקע עליה יבנו דירות (שאחת מהן, תהא ליחיד). היחיד מבקש למכור את אחת הדירות שאותה רכש לפני 1.1.14. האם הוא זכאי למס לניאיר או יחוב במס שבח מלא? (ומהו הבסיס לכך בתיקון לחוק?)
ירון שלום
מאחר והדירה שרכש איננה עדיין דירה, שכן לא ניתן לה טופס 4, היחיד הינו בעלים של שתי דירות בלבד ולכן צריך לדרוש מיסוי לינארי.
בברכה
אירית ינקוביץ, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אריק שלום במקרה שלך צריך להבין אם מדובר במתנה בעודך בחיים או בהורשה לאחר לכתך. מדובר בשני מקרים שונים לגמרי. חבות המס שתחול עליהם עשויה להיות פטורה, אבל תקופת הצינון שהם יצטרכו לחכות - שונה מ...
המשך תשובה