ברשותי דירה שנרכשה לפני כ-10 שנים ודירה נוספת שקניתי בשותפות עם חבר. ברצוני לרכוש כרגע בית קרקע לשם מגורים עבורי. ידוע לי שמס הרכישה יעמוד על 5%-6%. במידה ואמכור טרם הרכישה את דירת המגורים שבבעלותי המלאה ותשאר לי השותפות בדירה השניה, האם היא לצורך העניין תחשב כדירה נוספת שברשותי? אף על פי שרק חציה שייך לי ? תודה.
דודו
אם בבעלותך יותר מ 1/3 מהדירה הנוספת לא תוכל לקבל פטור.
בברכה
אירית ינקוביץ, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

מרגריטה שלום. אם יישאר בבעלותכם נכס אחד - הרי שאם אחד מכם יקנה דירה אחרת הוא יחוב במס רכישה של דירה שנייה. בברכה, אושר אלקיים, עו"ד (כלכלן) ...
המשך תשובה