אנחנו חמישה אחים ,הורי בני 80 נפטרו בהפרש של שנה לפני שנתיים קיים צו ירושה לגבי בית הורי שהיה ביתם היחיד אותו קנו לפני 20 שנה .הבית נמצא היום בתוכנית של פינוי בינוי ויזם הציע לנו למכור לו את הבית .האם יהיה עלינו לשלם מס שבח ? תודה מראש אתי
תוכלו לקבל פטור מס שבח על שווי הבית ללא זכויות הבנייה. על זכויות הבנייה תאלצו לשלם מס שבח ועליכם להיות מאד זהירים בעסקת המכר שאם לא כן תמוסו במיסוי כבד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ענבר שלום. אפשר לבצע את ההעברה מבחינה משפטית. מבחינת מיסוי - יש לבחון את ההעברה ואת המיסוי שיחול על המקבלים (מס רכישה) בהתאם לנתונים הספציפיים. במקרה בו היא נפטרה עם 1/3 דירה - הרי שלא תוכלו...
המשך תשובה