האם זה נכון שועדה מקומית יכולה לקבוע שניתן להוסיף שטחי שירות לנכס בדרך של הגשת בקשה להקלה ו/או בדרך של הוספה ישירה של זכויות בניה ועד שלא תוגש בקשה לא תקום חובת היטל השבחה? האם חובת תשלום היטל השבחה תקום במועד מכירת הדירה? תודה רבה.
אני שלום
תלוי בהוראות התב"ע ובאופן בו נוצלו כבר הזכויות.
בברכה
אירית ינקוביץ, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב. אם בשתי הדירות יהיה בכל דירה פחות מ-1/3, זה לא אמור לפגוע בזכותם לרכישת דירה בפטור ממס רכישה. יש תנאים נוספים שצריך לבחון בטרם ביצוע העסקה. מוזמן ליצור עמנו קשר ונשמח לסייע. עו"ד ...
המשך תשובה