אנחנו 3 אחים שקיבלנו דירה במתנה מהורינו , לכל אחד מאתנו דירה נוספת בבעלות כל אחד. האם כשנבוא למכור את הדירה שבבעלותנו האישית לא המתנה גבוה יותר בשל בעלות על שליש בדירת המתנה? תודה נצטרך לשלם מס שבח
ראה תשובתי לשאלתך למטה.
מס השבח לא יושפע מהשליש.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב. במקרה של מכירת דירה לאח - יחול מס רכישה בהתאם למספר הדירות שבבעלות האח. במקרה בו אין לאח דירות - המס שיחול הוא לפי מדרגה יחידה. יחד עם זאת, באמצעות תכנון נכון - ניתן לחסוך לא מעט כס...
המשך תשובה