אנחנו 3 אחים שקיבלנו דירה במתנה מהורינו , לכל אחד מאתנו דירה נוספת בבעלות כל אחד. האם כשנבוא למכור את הדירה שבבעלותנו האישית לא המתנה גבוה יותר בשל בעלות על שליש בדירת המתנה? תודה נצטרך לשלם מס שבח
ראה תשובתי לשאלתך למטה.
מס השבח לא יושפע מהשליש.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב. השאלה לא ברורה - מס הרכישה היה צריך להיות שולם לפני 15 שנים. אם תבוצע העברה היום - יש לבחון את המקרה בהתאם לנתוניו הספציפיים - ובהחלט ניתן יהיה לחסוך לא מעט מיסים. בברכה, עו"ד אושר...
המשך תשובה