שלום. בבעלותי דירה. בנוסף גרושתי מתגוררת בדירה שרשומה שליש על שמי. כעט אני רוכש עם בני דירה אשר 25 אחוזה מימנה יהיו רשומים על שמי. איזה מס רכישה ומס שבח אשלם?
8% מהשקל הראשון עפ"י חלקך ברכישה. לגבי מס שבח לא ציינת שאתה תמכור ואם אין מכירה אין מס שבח...
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי אור בוקר טוב מבלי להיכנס לפרטים נוספים, אם תמכור את הדירה השנייה, ואז תמכור את הראשונה, אזי מכירת הדירה תהיה פטורה שכן במועד מכירתה יש לך דירה אחת בלבד. אבל, הדירה השנייה תחויב במס רכישה של ...
המשך תשובה