ברשותי חצי דירה שקבלתי בירושה לפני 20 שנה.זוהי למעשה דירה נוספת שאני שומר עליה לילדים. האם אני חייב במס שבח עליה ,וכמה? אודה על תשובה.
יש מספר תנאים לשימוש בפטור דירת ירושה: דירת מגורים מזכה, למוריש זו הייתה הדירה היחידה, המוריש היה זכאי לפטור אם היה מוכר אותה ושהיורש היה בן/נכד או בן זוג של המוריש.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב. במקרה שאותו אתה מציין אתה עלול למצוא את עצמך בבעיות קשות מבחינת היבטי מס. במקרה בו התחייבת למכור את דירתך, עלייך למכור את מלוא זכויותייך בדירה הראשונה. נתקלנו במקרים דומים בהם אנשים ...
המשך תשובה