ברשותי חצי דירה שקבלתי בירושה לפני 20 שנה.זוהי למעשה דירה נוספת שאני שומר עליה לילדים. האם אני חייב במס שבח עליה ,וכמה? אודה על תשובה.
יש מספר תנאים לשימוש בפטור דירת ירושה: דירת מגורים מזכה, למוריש זו הייתה הדירה היחידה, המוריש היה זכאי לפטור אם היה מוכר אותה ושהיורש היה בן/נכד או בן זוג של המוריש.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

טומי שלום רב. התשובה אינה חד-משמעית, והיא תלויה במכלול נסיבות ספציפיות. החוק אמנם מכיר בחריג מיוחד לפטור ממס במכירת דירה כשיש חצי דירת ירושה , אך הזכאות אליו מותנית בעמידה במספר תנאים מצטברים, ש...
המשך תשובה