ישנו פטור מס שבח חד פעמי שניתן למכור 2 דירות ולרכוש דירה אחת בסכום של 2/3 משווין של 2 הדירות שנמכרו . השאלה אם בתקופת המעבר ניתן לממש את הפטור הנ"ל אם אחת הדירות נרכשה הרבה לפני 2013 והשניה במרץ 2015.
ראי תשובותי בנושא למטה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי גבי מה שלומך? אין קשר בין מטרת הפורום ובין השאלה. יחד עם זאת, מכירת דירה מקבלן בטרם קבלת טופס 4 היא עסקה מורכבת במיוחד. ברוב המקרים פונים אלינו לקוחות בעקבות בעיות שנוצרו בהסכמים של עורכי...
המשך תשובה