מכרתי את הדירה של אמא שלי זכרונה לברכה - זאת הייתה דירה יחידה וקיבלתי פטור ממס שבח. זה בעצם בית פרטי שלידו אפשר לבנות עוד בית פרטי. על החלק שם אפשר לבנות לא קיבלתי פטור כי זה זכויות בניה. ראיתי שדווקא יש פטור על זכויות בניה אבל רו"ח שלי אמר שהוא רק לנכס עד 1.6 מיליון ואילו אצלי מכרתי ב- 4 מליון כאשר הדירה שווה 3 מילון והזכויות 1 מליון. השאלה - האם יש דרך לקבל פטור על זכויות הבניה?
פטור לא, ניכוי הוצאות מותרות כן.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דנית שלום רב. במתנה בין קרובי משפחה, המעביר (האח הנותן) זוכה לפטור ממס שבח אם הדירה הייתה דירתו היחידה, אך המקבל (האח המקבל) יורש את בסיס העלות המקורי. כלומר, בסיס העלות נשאר מחיר הרכישה המקורי של ...
המשך תשובה