שלום, לפני כ 3 שנים קיבלתי דירה ללא תמורה מאבי (במתנה). בנובמבר 2013 רכשתי דירה אחרת. כעת אני מעוניין למכור אותה, איזה מיסוי יחול עלי? האם קיימת תקופת המתנה מאז רכישת הבית כדי לחסוך במיסוי? תודה רבה !
בן
על מנת לקבל פטור מס שבח לדירה יחידה עלייך להתגורר בדירה 18 חודשים לפחות.
בברכה
אירית ינקוביץ, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

מנחם לוי צהריים טובים במקרה של מכירת דירה שהתקבלה בממתנה - יש לחכות 3 שנים אם הילד גר בדירה, ו-4 שנים אם הוא לא גר בדירה לצורך קבלת פטור. יחד עם זאת יש מקרים בהם ניתן להוריד את התקופה ל-18 חודשי...
המשך תשובה