לפני כשנתיים וחצי רכשתי דירה בהטבת מס רכישה של חצי אחוז (נכה לצמיתות ) .ברצוני לרכוש דירה נוספת שאני מתכוון לעבור אליה .האם אאלץ למכור את הדירה שרכשתי לפני כשנתיים ? האם מכיוון שמדובר המרווח זמן קטן בין שני הרכישות ישלל ממני הטבת המס ?
לא. לא ניתן לאלץ אותך למכור דירה.
לא.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אוריה שלום. המקרה שאתה מתאר נכנס לתוך היבטים של העברה בין דורית. במקרים אלה יש לשקול שיקולים רחבים במיוחד - מספר הדירות (של המעביר ושל המקבלים), מועד הרכישה, מועד המכירה, אופן ההעברה, מי המקבל (...
המשך תשובה