ידוע לי שהעיריה אינה יכולה להכנס לדירתי ללא הסכמתי,אבל הם נוהגים לערוך מדידות חיצוניות ולקבוע מטרג' מוגזם,עד שאזמינם לדירתי למדידה-מה אני יכולה לעשות על מנת שזה לא יקרה? האם אני יכולה להצהיר מראש שדירתי לא עברה שינויים והגדלות ולחייבם להתייחס למטרג' שכבר קיים? מה עלי לעשות כדי לא ליפול להערכות המוגזמות שלהם? מדובר בעירית הרצליה
כדי לא ליפול להערכות המוגזמות תגישי השגה על שומת הארנונה ותצרפי אליה אישור מודד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ענת שלום רב. חישוב פחת נעשה על פי נהלי הרשות. העיקרון הוא הפחתה של 2% לכל שנה בה הדירה הייתה מושכרת, לפי שווי הדירה במועד רכישתה. שווי הדירה מוצמד לשווי, ויש לבחון הפחתה של עלויות הבניה והתמורה ...
המשך תשובה