הקונה מבקש בינתיים שאחתום לו על יפוי כח כדי שיוכל להגיש תוכניות. האם זה יכול לפגוע בי מבחינת היטל ההשבחה, כלומר העיריה תוכל לחייב אותי בגלל זה בהיטל (מפני שהקונה יבקש לבנות בית גדול יותר) או שאין לזה השפעה על שומת היטל ההשבחה מאחר וממילא הקונה יוכל לבנות לפי מה שמותר?
יש לקבל אישור מהקונה כי חיוב בהיטל השבחה בגין הקלות שיבקש יחול עליו. אחרי זה אפשר לחתום לו על התכניות
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יואל שלום רב. במקרה שתיארת יש סדר זמנים מסוים שאם תעמוד בו - תוכל לקבל מס רכישה של דירה יחידה עבור הדירה השנייה ופטור ממס שבח במכירת הדירה הראשונה. יש לבחון עוד מספר פרמטרים כדי לבסס את התכנון. ...
המשך תשובה