בוקר טוב, במידה ויש דירה בבעלותי ואני רוכש מגרש עם אחוזי בניה, אני מבין שעליי לשלם 6% מס. האם לאחר הבניה עליי לשלם מס כל שהוא? רכישה?

גרלי שלום.
אתה לא אמור לשלם מס רכישה נוסף - ובמקרים מסוימים אף הנך זכאי להחזר מס רכישה.
בברכה,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי מרקו אלון צהריים טובים. בהתאם להגיון כלכלי סביר - עדיף לך לקבל שתי דירות מאשר דירה אחת, שכן שווי מ"ר של דירה קטנה גבוה משל דירה גדולה. כמו כן, התמורה תחושב לפי כל דירה ולא יחדיו. יחד עם ז...
המשך תשובה