שלום רב. להורי דירה רשומה בטאבו על שם שניהם. לאמי דירה נוספת על שמה בלבד. אבי ז"ל נפטר והוריש לי את חלקו בדירה המשותפת עם אימי. לאמי כאמור 2 דירות. בצוואת אימי אני אמורה לרשת את חלקה בדירה המשותפת. שאלתי היא: האם כשאמכור את הדירה שאקבל בירושה אשלם מס שבח מלא או אהיה זכאית להנחה כלשהי/פטור כלשהו מכיוון שלאבי ז"ל זוהי הדירה היחידה והיורש נכנס לנעלי המוריש? תודה מראש.
כן
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב. על מנת לענות על השאלה יש צורך לדעת האם יש בבעלותך דירה נוספת מעבר לדירת הירושה. במקרה בו אין ברשותך דירה נוספת, ניתן יהיה לקבל מס רכישה של דירה יחידה עבור המחצית שנרכשת מאחותך. כמו כן, ...
המשך תשובה