החנות בבעלותנו מעל 10 שנים . מעונינים למכור אני מקבלת קצבת אזרח ותיק ואין בבעלותי דירת מגורים אני מתגוררת שנים בשכירות . האם אצטרך לשלם מס שבח ? תודה ובברכה עתליה
הדבר מצריך בדיקה - אם תרצי תוכלי לתאם במשרדנו פגישת יעוץ בעניין.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

נדיר שלום רב. במקרה שלך ניתן לקזז באופן משמעותי את מס השבח! (כמעט) כל הוצאה שהוצאה עם השבחת המושכר ניתן לקזז כנגד המס. הנה רשימה של הניכויים שניתן לנכות: הוצאות שהוצאו לצורך שיפוץ הנכס – כך ל...
המשך תשובה