שלום, לפני 20 שנה מכרתי דירה והייתי מיוצג ע"י עו"ד. ככל הנראה העו"ד שלי לא דיווח לרשויות המס וגם עו"ד של הקונים לא דיווח. לאחר 20 שנה פנו אליי להגיש הצהרה בדבר המכירה. האם אחרי שאגיש את ההצהרה יוכלו לתת לי קנס בגין האיחור?
כן. תוכל להגיש השגה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אפיק שלום. מס השבח מחושב כסך כל העלויות של הרכישה (מס רכישה, עו"ד, מע"מ, הוצאות נוספות) + עלויות הבנייה (כלל עלויות הבניה, הגמר, השלד והמחובר דרך קבע (מזגנים) + הוצאות מכירה (עו"ד, תיווך ועוד). ...
המשך תשובה