שלום, לפני 20 שנה מכרתי דירה והייתי מיוצג ע"י עו"ד. ככל הנראה העו"ד שלי לא דיווח לרשויות המס וגם עו"ד של הקונים לא דיווח. לאחר 20 שנה פנו אליי להגיש הצהרה בדבר המכירה. האם אחרי שאגיש את ההצהרה יוכלו לתת לי קנס בגין האיחור?
כן. תוכל להגיש השגה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

איציק שלום רב. בעת חישוב שומה עצמית חובה להכליל את שווי הרכישה של המגרש ועלויות הבניה, שכן הם המרכיב העיקרי והמשמעותי ביותר שמכיל את השווי של הרכישה עצמה. את שווי הרכישה לא מכניסים לניכויים, אבל...
המשך תשובה