שלום רב יש לי דירה על שמי וחצי דירה ביורשה מהורים ( חצי על שמי וחצי על השם של אחי לפי הסכם חלוקה) קניתי בית במחיר של 1800000 ואני רוצה למכור את הבית שברשותי וחצי הבית שבירושה . האם חל עליי לשלם מס רכישה ? תודה מראש
תלוי בשווי הכולל של הבית + חצי הדירה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב. לצערי הרב, רמ"י ידועים בקרב עורכי הדין במתן השירות "היעיל" שלהם, ואתם חייבים אותם בשביל לרשום את הדירה על שמך. במקרים כאלה - חשוב לבחור בעורך דין שיש לו ניסיון ספציפי עם רמ"י - הרבה מאו...
המשך תשובה