קיבלתי מפתח לדירת פינוי בינוי לפני 20 חודשים. אני רוצה למכור את הדירה. יש בבעלותי עוד דירה אחת ועוד שמינית דירה נוספת, איזה מס חל על מכירת הדירה והאם יש עדיפות לדחות את המכירה?
שלום רב,
שאלתך לא ברורה . אם במועד בו אתה מעוניין למכור את דירת הפינוי בינוי בבעלותך דירה נוספת- אין אפשרות לקבל פטור ממס שבח במכירת דירת פינוי בינוי ככל שאינך עומד בתנאי סעיף 49ג. מאחר ונדרשים נתונים נוספים כדי להבין ולהציע מתווה לפעולה מוצע כי תפנה לקבלת ייעוץ מס אצל עו"ד המומחה במיסוי מקרקעין וזאת כדי להימנע מתאונת מס שתעלה לך הרבה כסף
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אריק שלום. במקרה של העברה חוזרת, רשות המיסים תבחן את העסקה בצורה מדוקדקת (בניגוד "להעברה רגילה" ללא תמורה). המטרה של המיסוי היא להבין האם ההעברה (הראשונה והשניים) נעשית לצורך חיסכון במס - ואם התשוב...
המשך תשובה