שלום רב, לפני כשלוש שנים קיבלנו בעלי ואני דירה במתנה, ובינואר 2010 רכשנו דירה נוספת בעלות של 726,000 שח. רציתי לדעת האם כשאמכור את הדירה השנייה אצטרך לשלם מס שבח על הרווח? בתודה מראש
מס שבח מחויב עפ"י פטורים קודמים שקבלת.
סביר להניח שיש אפשרויות של פטור לגביך אך הבירור מצריך טיפול פרטני ולא במסגרת הפורום
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב. על פי הנתונים שצוינו אחותך, ככל הנראה, תהא זכאית לפטור ממס שבח בעת מכירת הדירה. יחד עם זאת יש לוודא זאת באמצעות בדיקה פרטנית. מוזמנת לפנות למשרדנו ונשמח לסייע בבדיקת המקרה. בהצלחה...
המשך תשובה