אשתי ירשה חצי מגרש ועליו בית . הבית נקנה ב 1956 . אנו רוצים למכור החלק שלנו בירושה לבן שלנו. כיצד מחשבים מס שבח ?
כפי שציינתי במסגרת הפורום איננו עורכים חישובים ספציפיים, בכל מקרה ייתכן ובבדיקה יתברר שאתם בכלל זכאים לפטור ממס שבח...
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דניאלה שלום רב. היות ויש זכויות בניה נוספות, יש לשלם היטל השבחה בעת מימוש הזכויות, ועל כן עשוי לחול מס שבח. לעניין הסכמת השכנים - עצם ההסכמה לא מחייב תשלום מס שבח, אבל יש לבחון זאת בהתאם למסמכי ...
המשך תשובה