שלום רב. עד לפני שנה גרנו בדירת מגורים 13 שנה בשנה האחרונה מכרנו אותה וקנינו דירה אחרת כעבור שמונה חודשים מכרנו שוב ועברנו לדירה אחרת אנו גרים בדירה זו 5 חודשים וגם אותה אנו רוצים למכור ולקנות באיזור אחר. ברצוני לציין שזוהי דירתינו היחידה ובפעמיים שמכרנו שילמנו מס רכישה בלבד .שאלתי היא אם אמכור את דירתי בפעם השלישית וארכוש אחרת במקומה אם יש לי מס שבח לשלם בגלל הטווח הקצר בין המכירה לקנייה ? תודה
יש אפשרות לפטור אבל עליך להעזר ביעוץ כדי לא לסבך
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שרה מגדלביץ שלום ניתן לבצע את התהליך אבל יש לבחון מספר היבטים שיכולים לסייע בהיבטי המס השונים בצורה משמעותית, ולחסוך מאות אלפי שקלים. מוזמנים ליצור עם משרדנו קשר ונשמח לסייע! בברכה, אושר אלק...
המשך תשובה