שלום רב. עד לפני שנה גרנו בדירת מגורים 13 שנה בשנה האחרונה מכרנו אותה וקנינו דירה אחרת כעבור שמונה חודשים מכרנו שוב ועברנו לדירה אחרת אנו גרים בדירה זו 5 חודשים וגם אותה אנו רוצים למכור ולקנות באיזור אחר. ברצוני לציין שזוהי דירתינו היחידה ובפעמיים שמכרנו שילמנו מס רכישה בלבד .שאלתי היא אם אמכור את דירתי בפעם השלישית וארכוש אחרת במקומה אם יש לי מס שבח לשלם בגלל הטווח הקצר בין המכירה לקנייה ? תודה
יש אפשרות לפטור אבל עליך להעזר ביעוץ כדי לא לסבך
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב. אם בשתי הדירות יהיה בכל דירה פחות מ-1/3, זה לא אמור לפגוע בזכותם לרכישת דירה בפטור ממס רכישה. יש תנאים נוספים שצריך לבחון בטרם ביצוע העסקה. מוזמן ליצור עמנו קשר ונשמח לסייע. עו"ד ...
המשך תשובה