שלום, נניח אדם מוכר דירה, האם כדי לקבל את הפטור ממס הכנסה או מאי תשלום של מס שבח עליה, האם נדרש ממנו להציג כי מכר את הדירה ולהציג חוזה בין המוכר לקונה? תודה
אבי שלום
יש צורך במילוי טופס דיווח ובצירוף כל המסמכים הנדרשים בטופס הדיווח לרבות ובעיקר: הסכם מכר, נסח רישום או אישור זכויות.
בברכה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

מיקי שלום רב. אין מספיק נתונים כדי להיות בטוחים, אבל להבנתי רכשת את הדירה (כולה או חלקה) של הורייך מיתר היורשים. במקרה כזה חל מס רכישה יחסי. החישוב נעשה בהתאם למספר פרמטרים (שווי מוערך של הדי...
המשך תשובה