אני ואחיי ירשנו דירה מאבי ז״ל. כעת המהלך תמ״א 38/2 (פינוי בינוי) טרם הריסת המבנה ולאחר מכירת הדירה לקבלן במחיר נמוך, ברצוננו למכור את הדירה. אנחנו 4 אחים שלאחת יש דירה. אנחנו רוצים למכור את הדירה ב״רווח״ של 600k ממה שהקבלן קנה מאיתנו... האם יש מס שבח? האם הוא חל על ארבעתנו או רק על האחות עם הדירה? כמה הוא יהיה אם יש?
אביטל שלום
לא ניתן לסייע לך מבלי לקבל את מלוא הנתונים כמו למשל האם שווי הדירה במכירה כוללת את מלוא ההשבחה ? מהן עלויות ההשבחה ? ועוד ועוד. עלייך לפנות ליעוץ ספציפי.
בברכה
אירית ינקוביץ, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב ניר. העברה ללא תמורה בין אחים עשויה לחוב במס רכישה ומס שבח מלא, אף אם הפעולה נעשית ללא תמורה. יש לבחון את המקרה באופן פרטני בטרם ביצוע כל פעולה. מוזמן לפנות אלינו בטלפון מטה ונשמח לסי...
המשך תשובה