אני ואחיי ירשנו דירה מאבי ז״ל. כעת המהלך תמ״א 38/2 (פינוי בינוי) טרם הריסת המבנה ולאחר מכירת הדירה לקבלן במחיר נמוך, ברצוננו למכור את הדירה. אנחנו 4 אחים שלאחת יש דירה. אנחנו רוצים למכור את הדירה ב״רווח״ של 600k ממה שהקבלן קנה מאיתנו... האם יש מס שבח? האם הוא חל על ארבעתנו או רק על האחות עם הדירה? כמה הוא יהיה אם יש?
אביטל שלום
לא ניתן לסייע לך מבלי לקבל את מלוא הנתונים כמו למשל האם שווי הדירה במכירה כוללת את מלוא ההשבחה ? מהן עלויות ההשבחה ? ועוד ועוד. עלייך לפנות ליעוץ ספציפי.
בברכה
אירית ינקוביץ, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי מוטי במקרה בו מוכרים דירה שהושכרה, יש להפחית את הפחת בשווי הדירה - מה שמעלה את מס השבח הצפוי. בכדי להימנע מטעויות לא רצויות - אנו ממליצים לערוך את החישוב מראש כדי להימנע מטעויות יקרות. בב...
המשך תשובה