אחותי נפטרה לפני מספר חודשים, היא הייתה רווקה ללא ילדים. בצוואה שלה הורישה את הדירה היחידה שהייתה בבעלותה לשלושה אחים (כל אחד רבע דירה ) ואת הרבע האחרון הורישה לשלושה אחיינים של אחות אחרת שנפטרה לפני מספר שנים. שלושת האחים ושני האחיינים מתוך השלושה יש כעת דירה בבעלותם. כעת אנו מעוניינים למכור את הדירה . השאלה הנשאלת במכירת הדירה שירשנו האם צריכים לשלם מיסוי כלשהו? בנוסף, אם וכאשר נרצה בעתיד למכור את דירתנו שלנו נצטרך לשלם מיסוי?
אבי שלום
מי שברשותו פחות מ 1/3, לא צריך לשלם מיסוי.
בברכה
אירית ינקוביץ, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רז שלום רב. חוזרי מיסוי מקרקעין לא עומדים על ההבדל בין שני המועדים לכן כדאי ללכת לפי המאוחר מבין השניים. יחד עם זאת חשוב לשים לב שקיימים 2 סוגים של טופס 4 - אחד למערכות ואחד לאכלוס - וכדאי לא ל...
המשך תשובה