שלום, רציתי לדעת אם בחישוב מס השבח מנכים פחת על כל דירה או רק דירה שהושכרה ושימשה להכנסה? כמו כן, הבנתי שניכוי הפחת מוריד את שווי הרכישה ובכך מעלה את השבח. האם ייתכן מצב בו חישוב עם פחת יצא מס לתשלום נמוך יותר מאשר חישוב ללא פחת?
טל שלום
סוגיית הפחת הינה סוגית מיסוי מורכבת ויש לבחון כל מקרה לגופו. קימים מקרים לכאן ולכאן שאין זה המקום לפרטם.
בברכה
אירית ינקוביץ, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

נדיר שלום רב. במקרה שלך ניתן לקזז באופן משמעותי את מס השבח! (כמעט) כל הוצאה שהוצאה עם השבחת המושכר ניתן לקזז כנגד המס. הנה רשימה של הניכויים שניתן לנכות: הוצאות שהוצאו לצורך שיפוץ הנכס – כך ל...
המשך תשובה