ברשותי מספר דירות .מעוניין למכור אחת שרכשתי ב1.1.1983 ב40000 דולר יש לקוח היום ה1080000 שח הדירה לא מושקעת ומשכרת 15 שנה .מכרתי דירה במסגרת הפטור שהיה לפני שנתיים של 2 דירות (מכרתי אחת) כמה מס שבח צריך לשלם.תודה עבור הבדיקה
בועז שלום
הפורום אינו מבצע חישובים. עלייך לקבל ייעוץ ספציפי.
בברכה
אירית ינקוביץ, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שחר שלום רב. לצורך מענה על השאלות יש לבחון את הסכם הפינוי בינוי, את הדיווחים למיסוי ומאפיינים נוספים. נציין כי במקרה של מכירת דירות כאלה בעבר רשות המיסים החילה תשלומים של מס שבח, ועל כן יש לנקוט...
המשך תשובה