אני בן 29. שוהה בלתי חוקית בארה"ב כבר כמעט 5 שנים. סבתי הורישה לי שליש מדירת מגורים. אני גדלתי אצלה. מכיוון שהוריי התגרשו בגיל 2. אין לי נכסים בארה"ב וגם לא בישראל. הבאתי תצהיר של נוטריון מארה"ב, שבדק והצהיר שאין לי נכסים בארה"ב. ולמרות זאת דורשים ממני לשלם מס שבח. מה עליי לעשות ואיך? אני חוזר לארץ בעוד 10 ימים בערך. בבקשה אני חייב עזרה
אתי שלום
אם ה - 1/3 הוא בישראל, אין סיבה שידרשו ממך מס ועלייך לטפל בכך בדחיפות.
בברכה
אירית ינקוביץ, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שרה מגדלביץ שלום ניתן לבצע את התהליך אבל יש לבחון מספר היבטים שיכולים לסייע בהיבטי המס השונים בצורה משמעותית, ולחסוך מאות אלפי שקלים. מוזמנים ליצור עם משרדנו קשר ונשמח לסייע! בברכה, אושר אלק...
המשך תשובה