שלום. יש לי דירת יחיד ולפני 8 חודשים ירשתי כיורשת יחידה את דירתה של אמי. דירה ישנה משנות ה-50 ואמי התגוררה בה משנות ה-60. ברצוני למכור אותה ולקנות דירה בשווי של 2 מיליון שקל. שתי שאלות: 1. האם אצטרך לשלם מס רכישה ואם כן מה אחוז המס. 2. האם עלי להזדרז במכירת הדירה כדי לזכות בפטורים. היש סמן מוקצב לפטור? תודה
בנתונים שתיארת - מומלץ לך לפנות אל משרדנו לשם תכנון מס.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ד.כ. שלום רב. פסק דין בפני עצמו אינו יוצר הכנסה חייבת, אלא מהווה אישור משפטי לזכות קיימת. ההכנסה נוצרת בעת התממשותה בפועל - כלומר, בעת קבלת התשלום או המימוש. עם זאת, ישנם מקרים מורכבים שבהם תזמון ה...
המשך תשובה