קניתי דירה על מנת למכור את הקודמת-ככל שעבר הזמן לא הצלחתי למכור את הדירה הראשונה -לכן מכרתי את הדירה החדשה מחשש שאתקע עם שניהים.האם אני צריך לשלם מס רכישה ל החדשה שנמכרה?
אין מס רכישה על מכירה....אבל כן תחויב במס שבח ככל שהיה רווח במכירה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אברהם שלום רב מדי סוף שנה רשות המיסים חוככת בידיה וחושבת על גזירות שנועדו להכניס כסף למדינה. השנה עלה למוקד מס רכוש. המס אמור להיו מחושב לפי שווי הוגן. אם הקרקע חקלאית - התשלום הוא נמוך מאוד. ...
המשך תשובה