נתקבלו בירושה מהורים שתי דירות,לשלושה יורשים. הוצא צו ירושה בחלקים שווים. בתכנית לחלק את שתי הדירות בצורה מסוימת (לא שליש לכל אחד מכל דירה). האם ניתן כבר עתה לרשום את הדירות בטאבו שליש לכל אחד ובעוד תקופה לבצע את החלוקה כרצוננו (מה שנקרא חלוקה ראשונה) ללא חבויות מס?
לא
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אריה שלום רב. בעיקרון מדרגות המס הן מדרגות מס מיגיעה אישית שמתחילות ב-31%, ובגיל מסוים יורדות ל-10%. יש לבחון זאת באמצעות איש מקצוע - מוזמן לפנות למשרדנו ונסייע. בברכה, עו"ד אושר אלקיים...
המשך תשובה