נתקבלו בירושה מהורים שתי דירות,לשלושה יורשים. הוצא צו ירושה בחלקים שווים. בתכנית לחלק את שתי הדירות בצורה מסוימת (לא שליש לכל אחד מכל דירה). האם ניתן כבר עתה לרשום את הדירות בטאבו שליש לכל אחד ובעוד תקופה לבצע את החלוקה כרצוננו (מה שנקרא חלוקה ראשונה) ללא חבויות מס?
לא
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

נורית שלום. רכישת דירה מקבלן בפינוי בינוי יכולה להיות הזדמנות מצוינת לשדרוג רמת החיים והרווחה הכלכלית. לעניין המיסוי - מדובר בחישובי מס מורכבים שצריך שעו"ד מטעמך יבחן בטרם ההתקשרות על מנת לבחון ...
המשך תשובה