נתקבלו בירושה מהורים שתי דירות,לשלושה יורשים. הוצא צו ירושה בחלקים שווים. בתכנית לחלק את שתי הדירות בצורה מסוימת (לא שליש לכל אחד מכל דירה). האם ניתן כבר עתה לרשום את הדירות בטאבו שליש לכל אחד ובעוד תקופה לבצע את החלוקה כרצוננו (מה שנקרא חלוקה ראשונה) ללא חבויות מס?
לא
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי מוטי במקרה בו מוכרים דירה שהושכרה, יש להפחית את הפחת בשווי הדירה - מה שמעלה את מס השבח הצפוי. בכדי להימנע מטעויות לא רצויות - אנו ממליצים לערוך את החישוב מראש כדי להימנע מטעויות יקרות. בב...
המשך תשובה