שלום רב, הוספנו בשנת 2001 חלק לדירה (הגדלנו אותה), וחלק מהדיירים לא השתתפו בתוספת, כל זה בשנת 2001. היום, אחד מהדיירים, רוצה לדעת מה הסכום שהוא צריך לשלם, עם עליית מדד הבנייה בשנת 2015, ביוני, כדי לעשות את התוספת הזו. הסכום של התוספת בשנת 2001 היה 50000 שח.
יש באינטרנט מנועי חישוב. בהצלחה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דנה שלום אם בני הזוג נשואים או ידועים בציבור (למעט במקרה של הפרדה רכושית) הרי שאמור לחול על שני החלקים. יש מספר חריגים ותנאים שאי אפשר להתייחס אליהם בלי לדעת את מלוא הנתונים - אבל מה שצוין זה הכ...
המשך תשובה