אני רשום 45% בדירה שאני גר בה כבר 30 שנה. אחותי רשומה 5% בדירה, ואמי רשומה 50%. אם אחותי תעביר לי במתנה את 5% שלה , האם אהיה פטור ממס רכישה ? (ברשותי עוד 12.5% בדירה נוספת ועוד 12.5% בעוד דירה).
לצערי לא. תאלץ לשלם מס רכישה להעברה בין קרובים על החלק.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב מיכאל יש מספר דרכים לחשב פחת - הנפוצה ביותר היא 2% לשנה. במקרים מיוחדים בהם שווי הקרקע יקר במיוחד (למשל תל אביב או ירושלים) אפשר לבצע חישוב מיטיב שיכול לחסוך המון כסף. אם אתה עומד בפנ...
המשך תשובה