לפני מס חודשים מכרנו דירה שלישית במחיר 650.000 ש״ח ושילמנו מס בסך 35.000₪, ככול שידוע לי המדינה עודדה אנשים למכור , נוסף לכך אני ובעלי פנסיונרים וזה חלק מהכנסה שחסכנו כל החיים , וזה נראה לי סכום גבוה מאוד , האם ניתן לעשות משהו בנידון
אריאלה שלום, את מוזמנת לפנות אל משרדנו. באופן גס על בסיס הנתונים שציינת בהחלט שווה לבדוק את העניין ויתכן שהדבר ישתלם לך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אורית שלום. במקרה בו החזקה בנכס היא פחות מ-50% שהתקבל בירושה, ניתן לרכוש עם מדרגות מס רכישה של דירה יחידה. יש תנאים נוספים שצריך לבדוק. אושר אלקיים, עו"ד (כלכלן)...
המשך תשובה