שלום לעו"ד המשיב, וראשית - תודה! (ופגרה מהנה...) בבעלותי דירה שרכשתי לפני כשנה וחודשיים, בחודש יולי 14. קיבלתי את החזקה לדירה (מפתח) באוג 14, זו דירתי היחידה, לפני כן הייתה לי דירה בה החזקתי כשנה ונמכרה לפני שנרכשה זו החדשה. ע"פ המצב הקיים, מתי אוכל למכור את דירתי בפטור ממס שבח של 18 חודשים (טרם ניצלתי אותו). שוב, תודה!
לאחר 18 חודשי מגורים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דוד שלום רב. השאלה היא מיהו בן המשפחה (דרגה ראשונה או אחרת), והאם הסכם השכירות הינו אמיתי ובתנאי שוק ולא הסכם פיקטיבי. עקרונית הפטור החלקי אמור לחול אבל יש לבחון זאת באמצעות איש מקצוע מתאים. ...
המשך תשובה