שלום רב, לאחרונה רכשתי דירה , כאשר ברשותי דירה נוספת על שמי, מהי האפשרות בעניין דחיית תשלום על דירה שנייה במשך 24 חודשים , האם ניתן לשלם מס רכישה על דירה אחת , כאשר אתחייב למכור את הדירה השנייה במשך תקופה זו ? ומה קורה אם לא אמכור את הדירה? האם במצב זה אשלם את ההפרש בין מה שהייתי אמור לשלם על דירה נוספת לבין התשלום ששולם בפועל (על דירה בודדת)? תודה מראש
תצטרך להצהיר בטופס הדיווח לרשויות המס על כך שתמכור את הדירה תוך 24 חודשים. אם לא תמכור, תחויב במס רכישה מלא ובריבית והצמדה על כל התקופה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רון שלום רב. עליכם להסיר את האבא באופן מיידי. העובדה שזה לא בוצע בטאבו לא מסירה את האחריות בטיפול ברישום. עליכם לבצע את הפעולות הנדרשות להשלמת הרישום בטאבו. מוזמנים לפנות אל משרדנו ונשמח ללוו...
המשך תשובה