אני מתעניין על דירה יד שניה, שזה נכס שני, אבל הנכס שאי אפשר לגור, היא אינה ראויה למגוריםם, היא צריכה לעבור שיפוצים רציני, שאלתי היא אם אני מתחייב לשלם מס רכישה מידיי? כיוון שאולי זה דומה לרוכש דירה מקבלן, שהדירה אינה מוכנה עדיין, שמשלמים מס רכישה רק שהדירה ראויה למגורים. תודה
מס רכישה משלמים תמיד במועד הסכם הרכישה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דנה שלום אם בני הזוג נשואים או ידועים בציבור (למעט במקרה של הפרדה רכושית) הרי שאמור לחול על שני החלקים. יש מספר חריגים ותנאים שאי אפשר להתייחס אליהם בלי לדעת את מלוא הנתונים - אבל מה שצוין זה הכ...
המשך תשובה