אנו מתגוררים בדירה שרכשנו ב - 1999. כמו כן, רכשנו דירה שנייה ב - 4/2015. בכוונתנו למכור את שתי הדירות ולרכוש דירה אחת (הדירה האחרונה שרכשנו תימכר במחיר נמוך מזה שרכשנו, דהיינו אין שבח עליה). שאלתי, מהי הפרוצדורה האפקטיבית ביותר למכירת הדירות שתמזער את מס השבח עד כדי קבלת פטור (אם אפשרי בכלל)? חג שמח
תלוי בגובה השבח של הדירה השנייה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אתי שלום רב. עקרונות מיסוי התא המשפחתי משתנים בהתאם לנסיבות המקרה. המקרה שלך מעט בעייתי, כי עשיתם "ערבוב" של הזכויות והחובות (מה שנקרא בשפה המקצועית - "הפרדה רכושית בפועל") על אף הסכם הממון. ...
המשך תשובה