שלום, לאבי היו דירה ומחצית דירה. הוא הוריש לי רבע מהדירה בה היתה לו מחצית מהבעלות ועוד מחצית מהדירה בה היתה לו בעלות מלאה. עכשיו אני מוכרת את הרבע דירה. האם אחוייב במס שבח? ואם כן, האם החישוב יעשה בגין רבע דירה?
מכירת חלק מחייבת במס. מכירת השלם למי שיש לו שלם וחלק, פוטרת את השלם.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב. בעת מכירת נכס בחו"ל, יש לקבל ייעוץ מסודר בנוגע לאמנת המס שחלה בין יוון וישראל. מומלץ לפנות למומחה למיסוי בינלאומי. בברכה, עו"ד (כלכלן) אושר אלקיים ...
המשך תשובה