שלום, לאבי היו דירה ומחצית דירה. הוא הוריש לי רבע מהדירה בה היתה לו מחצית מהבעלות ועוד מחצית מהדירה בה היתה לו בעלות מלאה. עכשיו אני מוכרת את הרבע דירה. האם אחוייב במס שבח? ואם כן, האם החישוב יעשה בגין רבע דירה?
מכירת חלק מחייבת במס. מכירת השלם למי שיש לו שלם וחלק, פוטרת את השלם.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רז שלום רב. חוזרי מיסוי מקרקעין לא עומדים על ההבדל בין שני המועדים לכן כדאי ללכת לפי המאוחר מבין השניים. יחד עם זאת חשוב לשים לב שקיימים 2 סוגים של טופס 4 - אחד למערכות ואחד לאכלוס - וכדאי לא ל...
המשך תשובה