שלום רב, ב - 2014 רכשתי דירה במסגרת קבוצת רכישה ב 1.4 מיליון ש"ח. לא שילמתי מס רכישה היות לא הייתה לי בבעלות דירה. שילמתי 600 אלף הון עצמי, והיתרה תשתחרר מהליווי הבנקאי. בתחילת 2015 אחרי סגירת כל החוזים מול הקבלן המחיר קפץ ל 1.6 מיליון, ז"א שאני חייב לקבוצה עוד מיליון ש"ח. כיום אני רוצה למכור את הזכות ב 1.8 מיליון ז"א לקבל לידיים 800 אלף ש"ח. לפי מה אני אשלם מס שבח? הרי נוצר פה רווח וירטואלי של 400 אלף כשבפועל הרווח הוא 200?איך בדיוק ימולא המש"ח? תודה..
עלייך לצרף מכתב הסבר ובן פירוט ואסמכתאות
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אבנר שלום. אתה תחוב בתשלום מס שבח על כל הדירות, למעט האחרונה שתוכל להצהיר עליה כדירה יחידה. כמובן שיש לבחון את המקרה במלואו על ידי מומחה מיסוי בטרם ביצוע פעולה משפטית. בהצלחה, אושר אלקיים, ע...
המשך תשובה