להורי דירה יחידה, כך שהן זכאים לפטור ממס שבח במידה וימכרו אותה. ידוע לי שאם אירש את הדירה, אוכל להשתמש בפטור הזה שלהם כאשר אמכור את הדירה גם אם יהיו לי דירות נוספות. האם אוכל להשתמש בפטור הזה גם אם אקבל את הדירה מהורי ללא תמורה?
לא. בהעברה ללא תמורה אינך נכנס ב"נעלי המוריש".
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אלון שלום רב. בהינתן העובדה שמדובר בדירתו היחידה של המוריש, ועמידה ביתר התנאים של סעיף 49ב(5) לחוק, אתה אכן עשוי להיות זכאי לפטור ממס שבח בעת מכירת הדירה, למרות שבבעלותך דירה נוספת. ככל ואתה מעו...
המשך תשובה