שלום אנו ,שתי אחיות שאמורות לקבל צו ירושה בעוד חודשיים ל-2 דירות .הדירה שתירש אחותי ,נקנתה לפני 34 שנה והדירה שאני ארש,נתנה במתנה להורי ז"ל ע"י סבי ז"ל לפני 20 שנה.. 1.האם אחותי תשלם מס שבח במכירת דירתה? 2.האם אני אשלם מס שבח במכירת דירתי? הערה: לאחותי יש כרגע דירה בבעלותה ולי אין. תודה
את לא תשלמי אחותך תשלם.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ינאי שלום רב. בעיקרון אתה צריך לבצע חישוב של 2 שומות. שומה אחת עם יום רכישה ושווי רכישה של מחצית הדירה שהתקבלה בירושה מהאבא, ומחצית הדירה עם יום ושווי רכישה של הרכישה מהאח. מדובר בחישוב שחייב לק...
המשך תשובה